Nieuws

Pinsterkamp 2015

Categories: Nieuws

Natuurlijk gaan we ook dit jaar tijdens de Pinksterdagen (zaterdag 23 tot en met maandag 25 mei) weer op Pink-sterkamp! Het thema is dit jaar: TELEVISIE. We verblijven dit jaar bij de Kampeerboerdrij van boer Heesink in Ootmarsum. De kosten bedragen € 35,- per kind en iedereen vanaf groep 3 t/m de B-jeugd mag mee!

WANNEER IS HET? Zaterdag 23 mei t/m maandag 25 mei
WAAR GAAN WE NAAR TOE? Kampeerboerderij Heesink, Ootmarsum
WAT IS HET THEMA? TELEVISIE
WIE KAN ER MEE? Alle aspiranten, pupillen en welpen (vanaf groep 3)
WIE GAAN ER DIT JAAR MEE ALS LEIDING? Iedereen die je kent van voorgaande jaren!

WAAR EN HOE KUN JE JE OPGEVEN?
Voor het bedrag van E 35,- kun je mee op kamp. Doe dit bedrag in een envelop en lever het samen met het
opgaveformulier in bij Maud Sanders, Boterbloem 11, 06-57579587. Wanneer er drie kinderen uit één gezin
meegaan, zijn de kosten totaal E 97,50. Je kunt je opgeven tot en met zondag 17 mei!

E-MAILADRES
We hebben een e-mailadres voor het doorgeven of opgeven van:
• Extra aandacht
• Vervoer

Extra aandacht
Extra aandacht met betrekking tot medicijnen of andere zaken kunt u ook vermelden op het opgavefomulier. Contactpersoon is Claudia van Geenen (06-38711282 of 074-8528102).

Vervoer
Alle aspiranten gaan op de fiets naar Ootmarsum. Voor de welpen en pupillen zijn wij op zoek naar ouders die de kinderen willen halen en/of brengen naar Ootmarsum. Geef u op door het sturen van een mail en geef aan of u alleen wilt halen of brengen of beide en hoeveel passagiers u kunt meenemen. Contactpersoon is Xander Straathof (06-23800217). Het mailadres hiervoor is: jc-zwartwit@hotmail.nl

VERDERE INFO

Vertrek
Op zaterdag 7 juni zijn de vertrektijden als volgt:
Alle aspiranten gaan ook dit jaar weer op de fiets naar Ootmarsum. Om 08.30 uur willen we vertrekken vanaf het clubhuis. Zorg dus dat je op tijd bent en dat je fiets in orde is. Neem eventueel een bandenplaksetje mee. Je bagage kun je bij het clubhuis achterlaten.

De welpen en pupillen vertrekken om 09.30 uur per auto vanaf het clubhuis. De bagage kan bij het clubhuis worden neergezet. Als de verdeling van de auto’s is gemaakt zullen we richting Ootmarsum rijden. Een routebeschrijving wordt ter plekke uitgedeeld.

Terugkomst
De aspiranten zullen maandagmiddag rond 14.30 uur weer vanuit Ootmarsum vertrekken zodat ze tegen 16.00 uur weer in Delden zijn. De ouders die de welpen en pupillen op komen halen in Ootmarsum, verwachten wij rond 15.30 uur bij de kampeerboerderij. Komt u liever niet eerder zodat we de laatste activiteiten goed af kunnen werken. Ook de welpen en pupillen zullen tegen 16.00 uur weer terug in Delden zijn.

Adres
Ons adres voor dit kamp is:
Kampeerboerderij Heesink
Wittebergweg 24
7638 PP Ootmarsum
T: 0541-291445

Zorg ervoor dat uw kind en de leiding weten waar u bent te bereiken tijdens dit weekend. Vul daarom het opgaveformulier in. Laat eventueel een noodadres achter. In noodgevallen kunt u tijdens dit weekend ook bellen naar Claudia van Geenen (06-38711282).

Wat moet mee
Uiteraard is het ook dit jaar weer heel belangrijk dat alles wat je meeneemt duidelijk en watervast gemerkt is. Ieder jaar blijven er namelijk weer spullen liggen waar geen naam opstaat.

3 theedoeken handdoeken washandjes

slaapzak kussen matras overtrek (verplicht)

toiletspullen nachtgoed badslippers

gymschoenen laarzen sokken

ondergoed zwemkleding regenkleding

sportkleding trainingspak trui

korte broeken lange broeken t-shirts

T.V. outfit kleren voor de disco kleren die vies mogen worden

spelletje pen en papier zaklantaarn

bingoprijsje bord, beker, bestek (van plastic, geen weggooi)

zakgeld (maximaal 3,50 euro)

Het is natuurlijk leuk als iedereen verkleedkleren meeneemt/aantrekt met het thema TELEVISIE. Verder zouden we het leuk vinden als alle welpen en pupillen een klein (ingepakt) cadeautje meenemen, dat we bij eventueel slecht weer kunnen gebruiken als prijsje voor de bingo. Wanneer er nog vragen en/of opmerkingen zijn, kunt u altijd bellen of mailen met Maud Sanders: 06-57579587, jc-zwartwit@hotmail.nl.

De leiding heeft al veel zin in het kamp! Jullie ook?
De jeugdcommissie

Opgaveform_Pinksterkamp2015